HÄR HITTAR NI SVAR PÅ DE VANLIGASTE FRÅGOR VI FÅR 


Q.      Jag hittar inte era öppettider!

Våra öppettider för respektive restaurang hittar ni under fliken "våra restauranger", klicka dig vidare på den aktuella restaurangen du vill veta öppettider på och scrolla längst ner för information. Ni hittar även en direkt genväg här för: Kina Thai Tornby, Kina Thai Ryd, Kina Thai Ingelsta


Q.     Har ni buffé?

Under de rådande omständigheterna kring Covid -19, så serveras i dagsläget endast buffé på Kina Thai Tornby och Kina Thai Ingelsta (klicka här för bufféinfo på Kina Thai Tornby) (klicka här för bufféinfo på Kina Thai Ingelsta)


Q.      Har ni buffé på helgerna?

Ja, på de restauranger vi serverar lunchbuffé, så serveras även helgbuffé. Klicka på aktuell restaurang för att se serveringstider och information.


Q.      Vad kostar buffé för barn?

Vi har barnpriser upp till 11 år. 1 år = 10kr, 2 år = 20kr, 3 år = 30kr, 4 år = 40kr, 5-11 år = 60kr.

Helgbuffépriserna är desamma för 1-5 år , mellan 5-11 år kostar det 65kr


Q.      Kan man boka bord hos er?

Det går jättebra, kontakta den restaurang ni vill boka bord på. Vi tar dock inte emot några bokningar under lunchen på vardagar. Övriga tider går bra.


Q.      Kan man betala med kontater hos er?

Nej, alla våra restauranger är kontantfria för en säkrare arbetsmiljö för våra medarbetare samt att vi skall undvika kontanthantering


Q.      Kan man betala med Swish hos er?

Nej, tyvärr så kan man inte det I dagsläget.


Q.      Jag representera ett företag och vill betala med faktura, går det?

Ja, ni kan registrera er för fakturabetalning, dock fakturerar vi inget under 500kr och man behöver skicka in faktureringsunderlag innan besöket.

Kontakta den aktuella restaurangen för ert besök för assistans och hjälp.


Q.      Vad kostar hemkörning?

Kostnaden för hemkörning beror på distansen från den restaurang ni vill beställa mat från och till vilken adress den skall levereras till. Kostnaden får ni enklast genom att välja den restaurang ni vill beställa från (klicka här för beställning) välj: hemkörning och fyll i din adress för att få upp kostnad.


Q.      Varför få jag inte upp någon pris på hemkörning trots att jag fyllt i adressen?

Förmodligen bor du utanför vårt utkörningsradie, som idagläget är 5km från den aktuella restaurang du vill beställa mat ifrån.


Q.      Jag bor utanför eran utkörningsradie, men jag vill jättgärna få maten hemkört ändå och kan betala extra för det, går det?

Ring den aktuella restaurangen för assistans (klicka här för kontaktinfo.)


Q.      Jag är missnöjd med er mat och service!

All feedback är viktig för oss, det bästa är att ni kontakta den aktuella restaurangen och prata med personalen på plats direkt för bästa hjälp och assistans, det mesta bruka gå att reda ut direkt. Är det så att ni är väldigt missnöjd och vill inte prata med personalen, så hör av Er via vårt formulär så ni hittar här och beskriv kortfattad ditt ärende. Vi hör av oss så fort vi kan, oftast inom 1-2 arbetsdagar.


Q.      Jag har inte fått svar på min fråga!

Om du inte hittar svar på din fråga. Hör av Er till oss här, och beskriv din fråga samt för vilken restaurang det gäller för. Vi få väldigt ofta in frågor utan hänvisning till vilken restaurang det berör, då tar det längre tid för oss för att kunna hjälpa dig!